Sunday, February 28, 2010

Tunggu! Kami Ada Tawaran Lebih Hebat Lagi Untuk Anda

Tunggu!

Kami Ada Tawaran Lebih Hebat Lagi Untuk Anda

Dapatkan E-BOOK "Rahsia Menambah Ketinggian (Edisi Premium)" secara PERCUMA dengan pembelian Hi-Up Health & Height Increase Device!!

E-Book "Rahsia Menambah Ketinggian (Edisi Premium)" ini hanya boleh diperolehi apabila anda membuat pembelian produk Hi-Up Health & Height Increase Device. Ia disusun dengan ringkas & padat berdasarkan hasil-hasil penelitian terkini terhadap jurnal-jurnal kesihatan USA, Eropah & Asia.

Dengan penggunaan Hi-Up Health & Height Increase Device sahaja, anda boleh menambah ketinggian sehingga 1-3 inci, namun begitu anda juga pasti mampu untuk memaksimumkan lagi potensi ketinggian yang sedia ada melalui rahsia-rahsia yang bakal didedahkan dalam E-Book ini. Jika anda seorang lelaki yang bercita-cita tinggi atau wanita yang ingin kelihatan lebih menarik, ia pasti akan membuatkan anda berasa begitu teruja! Anda akan didedahkan pelbagai rahsia mengenai:

Rahsia 1: Bagaimana untuk menyeimbangkan 3 faktor utama iaitu: Diet, Tidur dan Senaman untuk menambah ketinggian.

Anda sudah pastinya mahu menambah ketinggian, tetapi tahukah anda betapa pentingnya diet, tidur dan senaman yang betul? Tanpa pengetahuan yang khusus, anda diibaratkan berjalan dalam keadaan gelap-gelita tanpa arah dan anda pasti tidak akan berjaya untuk mencapai sebarang matlamat. Untuk menjadi lebih tinggi ia merupakan salah satu cabang seni dalam Sains dan ketiadaan pengetahuan dalam perkara ini merupakan musuh yang paling utama bagi anda. Rahsia ini akan menjadi satu pelan yang tepat bagi matlamat anda, dan satu panduan khusus untuk tindakan anda.

Rahsia 2: Senaman yang tidak diketahui ramai untuk menambah ketinggian dengan cepat.

Disamping menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device anda juga digalakkan untuk melakukan __ Senaman Khusus bagi merangsang penambahan ketinggian secara semulajadi dengan optimum pada bila-bila masa yang anda suka. Setiap senaman diberikan penjelasan lengkap dan gambar disertakan untuk memudahkan pemahaman anda

Rahsia 3: Bagaimana untuk memperolehi tidur yang berkualiti dan sangat penting bagi memacu penghasilan hormon ketinggian.

Semasa tidur, hormon ketinggian akan bertugas untuk menebalkan dan memanjangkan tulang. Semakin berkualiti tidur anda, maka semakin ia akan bekerja dengan optimum. Tidur yang sempurna dengan postur yang betul adalah sangat penting disamping merehatkan minda dan tubuh badan anda, mata akan tertutup dan segala aktiviti fizikal berhenti. Semasa tidur yang lena atau "deep sleep" iaitu tanpa sebarang gangguan, tanpa perasaan gelisah dan tanpa mimpi, hormon ketinggian yang dihasilkan oleh kelenjar pituitari akan dirembeskan ke sistem darah dan tersebar ke seluruh tubuh badan anda yang membolehkan penebalan dan pemanjangan pada tulang. Apakah rahsianya untuk memperolehi "deep sleep" ini?

Rahsia 4: Tips diet yang betul untuk menambah ketinggian.

Anda bakal mempelajari bagaimana cara untuk mengkombinasikan nutrisi yang tepat bagi meningkatkan penghasilan hormon ketinggian secara semulajadi tanpa penglibatan sebarang ubat-ubatan kimia yang berbahaya. Ia juga bergantung pada pemakanan yang seimbang, jenis makanan yang diambil dan yang paling penting bilakah makanan tersebut diambil. Jika lebih banyak nutrien yang terkandung dalam makanan tersebut, maka lebih besar peluang untuk anda bertambah tinggi.

Rahsia 5: Formula saintifik untuk mengira potensi sebenar ketinggian semulajadi maksimum.

Mungkin anda sering tertanya-tanya: "Bapa saya tinggi X meter dan ibu saya tinggi Y meter, berapakah tinggi badan maksimum yang dapat saya miliki?" Kini telah ditemui rumusan matematik hasil penelitian oleh para bijak pandai mengenai masalah ketinggian badan manusia di pelbagai negara dengan menyelidik hubungan antara ketinggian seseorang dengan ketinggian badan ibu bapa serta keturunan di atasnya. Hasil daripada rumusan ini pastinya akan membuatkan anda terkejut kerana anda bakal mengetahui bahawa hampir setiap orang tersilap dalam meneka potensi sebenar ketinggian maksimum mereka. Terdapat lebih 95% peluang untuk anda mencapai potensi sebenar yang telah ditetapkan oleh genetik anda untuk menjadi lebih tinggi daripada yang dianggap sebelum ini.

Rahsia 6: Tips mudah untuk memaksimumkan penyerapan kalsium oleh tulang.

Umum sudah mengetahui bahawa kalsium adalah mineral penting bagi pertumbuhan tulang. Majoriti tulang terdiri dari unsur kalsium dan kekurangan kalsium pasti menyebabkan penambahan ketinggian akan terbantut. Namun begitu, pengambilan kalsium dalam jumlah berlebihan juga tidak baik untuk kesihatan. Kajian menunjukkan bahawa jika terlalu banyak pengambilan kalsium akan lebih cenderung untuk meningkatkan risiko kanser prostat dan batu karang. Oleh kerana itu bagaimana sebaiknya untuk mengambil kalsium secara efektif untuk memaksimumkan potensi ketinggian tanpa mengabaikan faktor kesihatan?

Rahsia 7: Fakta terpenting dalam sejarah peradaban manusia mengenai pertambahan ketinggian badan.

Gizi makanan sangat penting dalam membantu pertumbuhan tinggi badan seseorang. Mengapa orang Eropah memiliki tubuh yang tinggi berbanding orang Asia? Salah satu sebabnya adalah pengambilan gizi makanan oleh mereka jauh lebih baik daripada gizi makanan yang diambil oleh orang-orang Asia. Jika anda mengamati proses pembesaran kanak-kanak, biasanya mereka mengalami proses pembesaran yang pesat. Dan tahukah anda apakah sebabnya?

Rahsia 8: Bagaimana hampir kesemua Kick Boxer mempunyai kaki yang lebih panjang satu atau dua inci dari kebiasaannya (1 inci = 2.54 cm, jadi hampir 5 cm!!)

Aktiviti menendang dapat membantu pertumbuhan pada tulang kering pada kaki dan tulang paha. Mungkin dari semua jenis senaman, menendang adalah yang paling memenatkan tetapi dapat menambah ketinggian anda. Tahukah anda? Steven Seagal, Van Damme dan Bruce Lee mempunya kaki yang panjangnya melebihi badan mereka. Ini disebabkan mereka menendang lebih banyak. Bagaimana untuk melakukan aktiviti menendang yang lebih efektif?

Rahsia 9: Bagaimana aktiviti bergayut dapat membantu anda menambah ketinggian.

Tulang punggung kita terdapat cakera intervebral yang berpotensi untuk meregang bagi penambahan tinggi badan. Aktivit bergayut sangat berpengaruh untuk membuka ruas organ ini dan ianya sangat mudah untuk dilakukan. Bagaimanakah untuk melakukan aktivit bergayut dengan lebih berkesan?

Rahsia 10: Bagaimana untuk melakukan teknik pernafasan yang betul bagi meningkatkan metabolisma dan kesihatan tubuh sekaligus membantu mengoptimumkan ketinggian badan.

P/S: Sebenarnya banyak lagi rahsia-rahsia yang bakal anda ketahui dalam E-Book "Rahsia Menambah Ketinggian (Edisi Premium)" ini. Amat berbaloi sekali untuk anda memilikinya kerana segala yang dicurahkan amat MAHAL dan TIDAK TERNILAI HARGANYA. Ia akan diberikan PERCUMA jika anda membuat pembelian produk Hi-Up Health & Height Increase Device hari ini juga.


1 comment:

  1. bolehkah seorang yang baru melakukan pembedahan jantung menggunakan produk ini?

    ReplyDelete