Sunday, February 28, 2010

Penggunaan Hi-Up Health & Height Increase Device

Penggunaan Hi-Up Health & Height Increase Device

Muatkan bahagian pelapik kasut yang paling cembung keatas bahagian kaki anda yang paling cengkung, dan potong lebihan alas dalam kasut tersebut berpandukan garis titik yang paling hampir dengan ukuran kaki anda.

Cuba berjalan, dengan kelajuan biasa, sekurang-kurangnya selama 15 - 30 minit, dua kali sehari - sekali disebelah pagi dan sekali pada waktu malam sebelum tidur. Perlu ditekankan disini, untuk mendapatkan keputusan terbaik, tapak kaki anda perlu dirangsang dengan sempurna.

Pada tahap permulaan penggunaan, anda mungkin merasa kekok atau ianya mungkin terasa sakit sedikit. Jika ini berlaku, jadual penggunaan anda perlu diubahsuai mengikut keselesaan anda. Anda mungkin perlu memakai sarung kaki hingga anda biasa dengan penggunaan Hi-Up Health & Height Increase Device.

Pastikan keperluan pemakanan anda sempurna, lebih-lebih lagi pengambilan protin, serat dan vitamin. Makanan seperti ikan, daging, buah-buahan, sayuran dan susu adalah disyorkan. Pastikan anda cukup tidur dan berehat.

Apakah Nilai Penambahan Ketinggian Bagi Anda?

Dapatkan Hi-Up Health & Height Increase Device dengan diskaun istimewa - Hanya boleh didapati di TambahKetinggian.com

Hanya RM68.00 sahaja (jimat RM31)

Harga Biasa RM99.00

Jika anda ingin mengambil kesempatan atas Tawaran Istimewa ini, anda hanya perlu klik disini untuk membuat pesanan sekarang!

Fikirkan. Jika anda boleh bertambah tinggi dan meningkatkan kepercayaan diri dan keyakinan, berapakan nilainya bagi anda?

1 comment: