Sunday, February 28, 2010

Soalan-soalan yang Biasa Ditanya


Soalan-soalan yang Biasa Ditanya

Soalan: Bagaimanakah Hi-Up Health & Height Increase Device berbeza dengan produk menambah ketinggian yang lain?

Jawapan: Hi-Up Health & Height Increase Device adalah hasil kajian perubatan ekstensif oleh para saintis terkemuka Jepun dalam bidang tumbesaran manusia. Ianya tidak seperti produk menambah ketinggian lain yang tidak mempunyai sebarang sokongan kajian saintifik.

Tambahan, Hi-Up Health & Height Increase Device selamat, mudah dan senang digunakan. Ia tidak melibatkan sebarang dadah merbahaya, suntikan yang menyakitkan, pil berbahaya atau senaman yang rumit. Anda boleh menggunakannya di mana sahaja, pada bila-bila masa. Paling penting, produk ini berasaskan getah 100% dan sangat murah.

Soalan: Adakah Hi-Up Health & Height Increase Device berkesan untuk semua orang?

Jawapan: Hi-Up Health & Height Increase Device boleh digunakan oleh sesiapa sahaja yang ingin menjadi lebih tinggi. Bagaimanapun, perlu diingatkan, Hi-Up Health & Height Increase Device bukanlah produk ajaib dan tidak boleh mengubati kecacatan kelahiran. Walaupun ianya boleh digunakan oleh semua orang, dari kanak-kanak hingga dewasa, Hi-Up Health & Height Increase Device paling berkesan bagi mereka yang berumur di bawah 35 tahun.

Soalan: Adakah penambahan ketinggian oleh Hi-Up Health & Height Increase Device berkekalan?

Jawapan: Ya, penambahan ketinggian hasil penggunaan produk Hi-Up Health & Height Increase Device adalah benar-benar semula jadi dan berkekalan, sama seperti anda telah membesar pada masa lalu.

Soalan: Adakah anda menawarkan satu jaminan wang dikembalikan jika Hi-Up Health & Height Increase Device tidak berkesan untuk saya?

Jawapan: Ya! Jika anda ingin memesan Hi-Up Health & Height Increase Device untuk menambah ketinggian anda, kami mahu anda mencubanya pada tanpa risiko. Oleh itu, kami tawarkan Jaminan 100% Wang Dikembalikan. Sekiranya anda gunakan Hi-Up Health & Height Increase Device secara berterusan namun tidak mendapat hasil minimum pertambahan ketinggian 3cm seperti yang dipromosikan, anda boleh meminta bayaran balik bagi keseluruhan harga belian selepas 90 hari. Kami akan membayar kembali harga penuh belian anda. Dengan jaminan seperti ini, masakan anda boleh kerugian?

Kami akan memulangkan wang anda semula, dan anda boleh menyimpan semua bonus yang telah anda terima dengan pembelian produk ini.

Soalan: Berapa lamakah Hi-Up Health & Height Increase Device boleh bertahan?

Jawapan: Sepasang Hi-Up Health & Height Increase Device boleh bertahan sekurang-kurangnya 2-3 tahun. Ia satu tempoh yang agak lama. Perlu diingat, bahawa Hi-Up Health & Height Increase Device membantu anda menjadi lebih tinggi buat selama-lamanya. Jika anda menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device untuk 90 hari dan berjaya menambah ketinggian 3 inci, anda akan masih menjadi 3 inci lebih tinggi selama-lamanya walaupun jika anda tidak lagi menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device. Anda hanya perlu membeli Hi-Up Health & Height Increase Device sekali seumur hidup sahaja dan boleh menikmati semua faedahnya sepanjang hayat anda.

Soalan: Berapakah tahap ketinggian yang boleh saya perolehi dengan menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device?

Jawapan: Secara purata, ketinggian boleh ditingkatkan sehingga 1 - 3 inci dengan menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device. Keputusan yang diperolehi adalah berbeza bagi setiap individu. Pengguna lebih muda akan lazimnya mengalami lebih banyak penambahan ketinggian. Untuk memperolehi hasil terbaik, anda dinasihati untuk:

  1. Melakukan senaman

  2. Mendapat tidur yang cukup

  3. Makan makanan seimbang

  4. Hindari tabiat gemar merokok/minum minuman beralkohol kerana ia boleh menyingkirkan kalsium dari tubuh


Soalan: Bagaimanakah cara menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device?

Jawapan: Anda sebenarnya boleh memakai Hi-Up Health & Height Increase Device pada bila-bila masa, selama yang anda mahu (tertakluk kepada tempoh minima 15-30 minit sehari). Sebenarnya, itulah keunikan Hi-Up Health & Height Increase Device. Walau bagaimana pun, untuk hasil maksima, kami sarankan anda memakainya dua kali sehari, 30 minit pada waktu pagi, dan 30 minit pada waktu malam, sebelum anda tidur.

Soalan: Apakah saiz ukuran Hi-Up Health & Height Increase Device yang ada?

Jawapan: Hi-Up Health & Height Increase Device boleh didapati dalam satu saiz sahaja, saiz US 10. Pengguna yang mempunyai kaki yang lebih besar, boleh memakai produk Hi-Up Health & Height Increase Device seperti yang sedia ada. Pengguna yang berkaki kecil perlu memotong rapi produk tersebut mengikut panduan pengunaan yang diberikan.

Soalan: Berapa lamakah perlu saya tunggu untuk melihat hasilnya?

Jawapan: Secara am, hasil permulaan boleh dilihat dalam tempoh 45 hingga 60 hari. Bagaimana pun, ianya berbeza dari individu ke individu. Pengguna yang lebih muda selalunya dapat melihat hasilnya dengan lebih cepat dan ketara.

Soalan: Saya sudah berusia 33 tahun. Bolehkan saya gunakan Hi-Up Health & Height Increase Device untuk tambah tinggi?

Jawapan: Hi-Up Health & Height Increase Device berkesan bagi mereka yang berumur 35 tahun ke bawah. Walau pun pengguna yang lebih berusia mendapati hasil yang kurang ketara dan memakan masa yang lebih lama, ini tidak bermakna anda terlalu tua untuk menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device. Asalkan anda menggunakan Hi-Up Health & Height Increase Device secara berterusan, anda pasti akan mendapat hasil yang positif.

No comments:

Post a Comment