Sunday, February 28, 2010

Berikut Sedikit Bukti Saintifik dan Perubatan!

Berikut Sedikit Bukti Saintifik dan Perubatan!

Hi-Up Health & Height Increase Device menggunakan prinsip seakan refleksologi. Terdapat beribu bukti saintifik dan perubatan yang menunjukkan bahawa refleksologi telah dibukti secara saintifik dan diterima diserata dunia sebagai salah satu kaedah semulajadi yang paling baik untuk memperbaiki keadaan fizikal seseorang, termasuk penambahan ketinggian. Berikut beberapa bukti saintifik dan perubatan :

Kesan Positif Refleksologi
"... Kanak-kanak yang menghidap 'cerebral palsy' yang menerima rawatan refleksologi menunjukkan kadar tumbesaran yang meningkat berbanding mereka yang tidak dirawat dengan cara ini. Kanak-kanak yang cacat akal terbukti dapat memperbaiki ketinggian, berat badan, keadaan kesihatan, kebolehan sosial dan kemajuan intelek apabila menerima rawatan refleksologi, berbanding mereka yang tidak menerima rawatan tersebut."

Persatuan Refleksologi China mendapati refleksologi 93.63% berkesan memperbaiki 63 masalah perubatan
"... Dr. Liang mendapati refleksologi : Amat berkesan (memulihkan) 48.68% jumlah kes keseluruhan; Berkesan atau memperbaiki 44.95%; Tidak berkesan dalam 6.37% kes."

Artifak Bahagian Kaki Mesir Purba
"... Ahli kajipurba menemui bukti bahawa penduduk Mesir purba telah menggunakan refleksologi beribu tahun yang lalu. Maharaja Octavius menyedari bahawa Mark Anthony sangat tergila-gilakan Cleopatra (Ratu Mesir ternama) -- "hingga dia sanggup mengurut kaki Ratu walau ketika majlis makan malam?."

Bahkan Diana, Puteri England, juga menikmati refleksologi kaki tiga kali seminggu!
"... Akhbar tabloid memberitakan Puteri Diana dan ahli keluarga diRaja menggunakan refleksologi kaki semenjak 1985. Dia (Diana) menerima rawatan kuku jari tangan, kaki dan refleksologi kaki tiga kali seminggu. (The Queen of Style, Diana, Commemorative Issue, Newsweek, p. 47, 1997)..."

Buku Refleksologi oleh para saintis dan doktor
"... Ini mungkin Senarai Buku Refleksologi Paling Menyeluruh yang boleh didapati di dunia. Dikumpulkan oleh Anthony Larkin."

Petikan mengenai refleksologi dan ketinggian dalam persidangan antarabangsa "Medical Health Forum"
"... Sekumpulan refleksologist memanipulasi bahagian tertentu tapak kaki bagi mengumpul keputusan berbeza-beza. Satu daripada keputusan-keputusan tersebut adalah rangsangan kelenjar pituitari bagi
membantu merembeskan hormon pertumbuhan yang juga merangsang penambahan ketinggian."

Carta refleksologi kaki yang dikeluarkan oleh Reflexology Research Project
"... Klik di sini untuk melihat carta
. Carta tersebut 100% konsisten dengan aplikasi Hi-Up Health & Height Increase Device terutamanya pada taburan "titik saraf" refleks bahagian tapak kaki. Para saintis dan doktor seluruh dunia membuat kesimpulan bersama bahawa refleksologi kaki benar-benar berkesan!"

No comments:

Post a Comment